TRESOR HOSPITALITY
TRESOR HOSPITALITY

360 MANAGEMENT

Η 360 προσέγγιση της Trésor Hospitality στις υπηρεσίες διαχείρισης ξενοδοχείων καλύπτει τις ανάγκες του σύγχρονου ξενοδόχου, περιλαμβάνοντας καινοτόμες στρατηγικές πωλήσεων και μάρκετινγκ, πρόσληψη προσωπικού, εκτίμηση εσόδων και budget, καθώς και την οργάνωση των επιχειρησιακών τμημάτων της μονάδας σας.


Sales Management

Περιλαμβάνει την offline και online διαχείριση πωλήσεων της μονάδας σας, την υπογραφή συμβολαίων με ταξιδιωτικούς πράκτορες και ταξιδιωτικά γραφεία και τη διαχείριση των διαδικτυακών συστημάτων online κρατήσεων του ξενοδοχείου. Παρέχουμε επίσης ανάλυση ανταγωνισμού, διαχείριση εσόδων και απόδοσης, αναφορά και πρόβλεψη, ενώ αναλαμβάνουμε την εκπαίδευση στελεχών κρατήσεων.


Marketing Management

Σε συνέχεια του branding ή του rebranding της επιχείρισης σας, η Trésor Hospitality αναλαμβάνει την online και offline προβολή του ξενοδοχείου σας, την ανάπτυξη και την παρακολούθηση της ιστοσελίδας σας, τη διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, την πρόσκληση των κατάλληλων digital influencers, τις υπηρεσίες graphics design και τον σχεδιασμό των απαραίτητων εγγράφων και έντυπου υλικού.


HR Recruitment

Η Trésor Hospitality διαχειρίζεται το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού του ξενοδοχείου αναλαμβάνοντας την επιλογή, την εκπαίδευση και την αντικατάσταση του προσωπικού, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα σταθερό επαγγελματικό περιβάλλον και να επιτευχθεί η ομαλή λειτουργία του, πάντα με γνώμονα την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών στους επισκέπτες. Επίσης, δημιουργείται προϋπολογισμός προσωπικού και συντάσσονται λεπτομερείς περιγραφές θέσεων εργασίας.


Budget + Finance

Σας παραδίδουμε προβλέψεις εσόδων-εξόδων, εβδομαδιαία και μηνιαία reports και πρόβλεψη τάσεων κρατήσεων, βάσει του πωλησιακού στόχου.


Operations

Οι υπηρεσίες Operations της Trésor Hospitality εξασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία της μονάδας σας, μέσα από την εποπτεία κάθε ξενοδοχειακού τμήματος (Κρατήσεις, Υποδοχή, F&B, Mice, Housekeeping), παρέχοντας επιχειρησιακές λύσεις, μειώνοντας τα πάγια έξοδα και εφαρμόζοντας ένα συνολικό σύστημα διαχείρισης ποιότητας. Παράλληλα, συντάσσεται εγχειρίδιο που αφορά τις διαδικασίες του ξενοδοχείου.

Διαχείριση Συστημάτων Online
Κρατήσεων (IDS)
Διαχείριση Πωλήσεων
Εκπαίδευση Στελεχών Κρατήσεων
Υπογραφή Συμβολαίων με Tour Operators & Ταξιδιωτικούς Πράκτορες
Ανάλυση Ανταγωνισμού
Διαχείριση Revenue & Yield
Reporting & Πρόβλεψη
Ετήσιοι Προϋπολογισμοί
Εκθέσεις Εμπορίου

Online & Offline Διαφήμιση & Επικοινωνιακός Σχεδιασμός
Ανάπτυξη Εταιρικού Website
Digital Influence Marketing
Διαχείριση Social Media
Graphics Design
Οργάνωση Ξενοδοχειακών Εγγράφων
Χτίσιμο Brand & Rebranding
Διαχείριση Εταιρικής Φήμης

Καθορισμός Αναγκών
Budget Προσωπικού
Πρόσληψη Προσωπικού
Εκπαίδευση Προσωπικού
Αντικατάσταση Προσωπικού
Λειτουργικές Διαδικασίες Προσωπικού

Πρόβλεψη Εκτιμώμενων Εσόδων-Εξόδων
Εκτίμηση Κερδοφορίας
Εβδομαδιαίο και Μηνιαίο Reporting Εσόδων-Εξόδων

Οργάνωση Λειτουργικών Τμημάτων Κρατήσεις/Υποδοχή
Food & Beverage
Mice (Meetings, Incentives, Congress, Events)
House Keeping
Προμήθειες
Εγχειρίδιο Διαδικασιών Ξενοδοχείου
Υψηλού επιπέδου Υπηρεσίες
Διαχείριση Ποιότητας